2014. május 14., szerda

I. Díj

Sziasztok!
Az elmúlt nap megkapta a blog az első díjat, aminek nagyon örülök!! Innen is köszönöm a díj Lyla-nak, akitől a díjat kaptam!

Szabályok:
  • 11 dolgot írni magadról!
  • 11 kérdésre válaszolni
  • Továbbküldeni 11 embernek (természetesen nincs visszaadás, visszajelölés)

11 dolog magamról:
-Kedvenc bandám a ByTheWay
- Kedvenc magyar férfi énekesem Kasza Tibi.
-Idén konfirmáltam
-Egyik kedvenc sorozatom Violetta.
-A Violettából a kedvenc szereplőm Federico és Leon.
-Samsung Galaxy S3 Minim van.
-Régebben szerettem a One Directiont de már csak a zenéjüket szeretem.
-Találkoztam már a ByTheWayyel.
-Szoktam rappet hallgatni
-Van két kutyám
-Van egy papagájom.

11 ember:
1.Sz Bius
2.Alexa S
3.Briana T.
4.Elena Brame
5.Bo Simpson
6.Blood Redy
7.K. Chloe Bowden
8.BronwynBrightmore
9.Norah O.
10.Bella White
11.Tamii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése